Bezpłatna kontynuacja leczenia w DR SMILE - jak to działa?
Dagmara Popielec | 08 czerwca 2023
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś/aś się, co zrobić, jeśli wynik leczenia w DR SMILE nie spełnia Twoich oczekiwań? Nie musisz się martwić, jesteśmy tu, aby Ci pomóc!
Zapewniamy Ci pełne wsparcie w osiąganiu Twojego wymarzonego uśmiechu. Jeśli świadomie przestrzegałeś/aś naszych wskazówek, a efekt nie jest satysfakcjonujący, mamy dla Ciebie rozwiązanie.
Daj nam szansę kontynuacji leczenia, abyśmy mogli doprowadzić Cię do uśmiechu, który zawsze był Twoim marzeniem. Przeczytaj, jak to działa.
Jak działa kontynuacja leczenia w DR SMILE?
Warunki refinementu są proste, ale ich przestrzeganie jest niezbędne do otrzymania bezpłatnej kontynuacji leczenia:
Nakładki należy nosić przez 22 godziny dziennie, codziennie.
Co 14 dni należy zmieniać aligner na kolejny krok, ani wcześniej, ani później (nie dotyczy indywidualnych przypadków ustaleń z naszymi specjalistami).
Należy dokładnie przestrzegać umówionych wizyt kontrolnych i procedur związanych z IPR (prowadzenie przestrzeni międzyzębowych), attachmentami oraz zakładaniem nakładek.
W celu monitorowania postępów leczenia należy przesyłać nam regularnie zdjęcia za pomocą aplikacji. Przypominamy o każdej wizycie kontrolnej.
Nie należy samodzielnie zatrzymywać lub przerywać leczenia bez wcześniejszego powiadomienia nas.
Od zakończenia leczenia nie powinno minąć więcej niż sześć miesięcy.
Ważne:
W przypadku jakichkolwiek problemów lub pytań w trakcie leczenia należy niezwłocznie skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i nie przerywać leczenia samodzielnie. Tylko w ten sposób możemy zapewnić bezpłatną kontynuację leczenia na zakończenie.
Jak zgłosić chęć kontynuacji leczenia?
Je śli chcesz skorzystać z kontynuacji leczenia, możesz łatwo poinformować nas o tym za pomocą naszej aplikacji.
W zakładce "Zarezerwuj wizytę" wybierz opcję "Kontynuacja leczenia" i wypełnij krótki formularz, odpowiadając na kilka pytań. Regularne przesyłanie zdjęć ma tam również istotne znaczenie. Poprosimy Cię również o opisanie, dlaczego chcesz skorzystać z kontynuacji leczenia.
Nasz personel dokładnie przeanalizuje Twoje odpowiedzi i niezwłocznie udzieli Ci informacji zwrotnej drogą elektroniczną lub telefoniczną. Przeanalizujemy Twój przypadek, zapewniając również możliwość umówienia się na nowy skan 3D, po którym przedstawione zostaną kolejne kroki.
Co dzieje się po skanie 3D? Na odpowiedź, czy Twój przypadek kwalifikuje się do kontynuacji leczenia i możemy zaproponować Ci nowy plan, czekasz około 2 tygodni. Po tym czasie zadzwonimy do Ciebie i umówimy nowy plan leczenia. Jeśli się na niego zdecydujesz, na nowe nakładki będziesz czekać około 4 tygodni.