Jak znajdę właściwego dentystę?

Zahnarztpraxis DrSmile

Szukasz dentysty, który będzie do Ciebie pasować? Przy wyborze uwzględnij następujące kryteria: Najważniejsze, aby podczas leczenia czuć się dobrze i móc otwarcie porozmawiać o swoich potrzebach. Jeśli odczuwasz lęk przed dentystą, musisz poszukać specjalisty w dziedzinie leczenia pacjentów lękowych. Taka osoba potraktuje poważnie Twoje obawy i pomoże Ci pokonać lęk.

Lęk przed wizytą u dentysty

Szacuje się, że około 20–30% pacjentów odczuwa lęk przed dentystą. Pacjenci lękowi unikają dentysty i wpadają w błędne koło. Im rzadziej odwiedzają gabinet dentystyczny, tym więcej nawarstwia się problemów.

Dentyści specjalizujący się w leczeniu pacjentów lękowych podchodzą do ich obaw ze zrozumieniem i wyczuciem. Przez indywidualnie dopasowane poradnictwo i leczenie pacjenci z pomocą lekarza przezwyciężają swoje lęki.

Angstpatienten: Angst vor dem Zahnarzt

Dlaczego wizyty u stomatologa dziecięcego są takie ważne?

Aby jak najwcześniej zapobiec rozwinięciu się u dziecka lęku przed dentystą, należy wprowadzić regularne wizyty.

Co zrobić przy ostrym bólu zęba poza godzinami pracy gabinetu?

Jeśli poza godzinami pracy gabinetu dentystycznego odczuwasz poniższe dolegliwości, powinieneś skorzystać z usług pogotowia stomatologicznego.

• Krwawienia w następstwie zabiegów stomatologicznych lub chirurgicznych

• Uszkodzenia w wyniku wypadku

• Stany zapalne z gorączką

Pogotowie leczy przede wszystkim objawy bólowe. Gdy tylko gabinet dentystyczny zostanie otwarty, należy niezwłocznie udać się do swojego lekarza.

Kiedy powinienem się skontaktować z pogotowiem stomatologicznym?

Jeżeli poza godzinami pracy gabinetu dentystycznego, nocą, w weekend lub święto wystąpi ostry ból zęba, należy się udać na pogotowie stomatologiczne.

Placówki DrSmile można znaleźć już w 3 polskich miastach. Jesteśmy obecni w Warszawie, Krakowie i Szczecinie.